فان بروز | سايت تفريحي و آموزشي

فان بروز | سایت تفریحی و آموزشی

جدیدترین خبرها،اخبار روز،اخبار جالب و جنجالی

فان بروز | سايت تفريحي و آموزشي

امروز : دوشنبه 11 تیر 1403

تبليغات

 شارژ های رایگان روزانه همراه اول و ایرانسل در فان بروز


فان بروز| بهترين سايت تفريحي و آموزشي

جستوجوگر سايت

جستوجوگر سايت فان بروز

آخرين ارسالي هاي انجمن

خبرنامه اختصاصي فان بروز

با عضويت در خبرنامه فان بروز ، جديدترين مطالب را در ايميل خود داشته باشيد

سوالات حامد زمانی درباره کوروش ....

سوالات حامد زمانی درباره کوروش ....

حامد زمانی و کوروش

حامد زمانی خواننده خوب کشورمان درباره کوروش چند سوال اساسی و اظهاراتی کرده اند که چه خوب است شما مردم هم نظرتان را برای ما بنویسید.

حامد زمانی نوشت: ﭼﻨﺪ تا سوال اساسی وجود داره راجع به کوروش که بد نیست شما هم بدونید!

١- ﭼﺮﺍ ﺭﻭﺯ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺩﺭ ﻫﯿﭻ ﯾﮏ ﺍﺯ ﺗﻘﻮﯾﻢ ﻫﺎﯼ ﺳﺎﺯﻣﺎﻥ ﻣﻠﻞ ﺛﺒﺖ ﻧﺸﺪﻩ ﻭ ﻣﺮﺩﻡ ﺟﻬﺎﻥ، ﺭﻭﺯ ﺟﻬﺎﻧﯽ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺭﺍ ﻧﻤﯿﺸﻨﺎﺳﻦ؟؟؟

۲-ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﯾﮑﺘﺎﭘﺮﺳﺖ ﺑﻮﺩ، ﭼﺮﺍ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺩﺭﻣﻨﺸﻮﺭ ﺣﻘﻮﻕ ﺑﺸﺮ ﮐﻪ ﻫﻤﻪ ﻣﻨﺴﻮﺏ ﺑﻪ ﺍﻭ ﻣﯿﺪﻭﻧﻦ، ﺑﺎﺭﻫﺎ ﻭ ﺑﺎﺭﻫﺎ ” ﻣﺮﺩﻭﮎ” ﺑﺖ ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺎﺑﻞﺭﻭ ﺳﺘﺎﯾﺶ ﮐﺮﺩﻩ ﻭ ﻣﯿﮕﻮﯾﺪ ﺑﺎ ﯾﺎﺭﯼ ﺍﻭ ﺑﺎﺑﻞ ﺭﺍ ﻓﺘﺢ ﮐﺮﺩﻩ ؟

۳- ﭼﺮﺍ ﺩﺭ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﻭ ﺍﺩﺑﯿﺎﺕ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﻧﺎﻣﯽ ﺍﺯ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﻧﯿﺴﺖ؟؟؟ ﺳﻌﺪﯼ ﺣﺎﻓﻆ ﻭ ﺩﯾﮕﺮ ﺷﻌﺮﺍ،ﻧﺎﻣﯽ ﺍﺯ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﮐﺒﯿﺮ ﻧﺒﺮﺩﻥ؟؟؟ ﻣﮕﺮ ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ ﻗﺎﺑﻞ ﺳﺘﺎﯾﺶ ﻭ ﺑﺰﺭﮔﯽ ﻧﺒﻮﺩﻩ ﺍﺳﺖ؟!

* ﭼﺮﺍ ﺣﺘﯽ ﻓﺮﺩﻭﺳﯽ ﮐﻪ ﮐﺘﺎﺑﺶ ﺩﺍﺳﺘﺎﻥ ﺷﺎﻫﺎﻥ ﺍﺳﺖ، ﻧﺎﻣﯽ ﺍﺯ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﻧﺒﺮﺩﻩ ﺍﺳﺖ؟؟؟

* ﻓﺮﺩﻭﺳﯽ ﮐﻪ ﺍﺯ ﺷﺎﻫﺎﻥ ﻭ ﺣﮑﻮﻣﺘﻬﺎﯾﯽ ﻗﺒﻠﺘﺮ ﺍﺯ ﻫﺨﺎﻣﻨﺸﯿﺎﻥ ﻭ ﺑﻌﺪﺗﺮ ﺍﺯ ﺁﻧﻬﺎ ﻧﺎﻡ ﺑﺮﺩﻩ، ﯾﻌﻨﯽ ﻧﻤﯽ ﺩﻭﻧﺴﺘﻪ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﭼﻪ ﮐﺴﯿﻪ؟؟؟

* ﺍﮔﺮ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺩﺭ ﺑﯿﻦ ﺍﯾﺮﺍﻧﯽ ﻫﺎ ﺷﺨﺼﯿﺖ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﻭ ﺑﺰﺭﮒ ﻭ ﺑﺎ ﻋﻈﻤﺘﯽ ﺑﻮﺩﻩ، ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻡ ﺍﯾﺮﺍﻥ ﺷﺨﺼﯽ ﺭﺍ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﻧﺎﻡ ﭘﺪﺭ ﺑﺰﺭﮒ ﯾﺎ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﺟﺪﺍﺩﺵ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺑﺎﺷﻪ!

* ﺗﺎ ﻗﺒﻞ ﺍﺯ ﻣﺤﻤﺪ ﺭﺿﺎ ﭘﻬﻠﻮﯼ،ﺍﺳﻢ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺷﺪﻩ ﻧﯿﺴﺖ ﻭ ﺷﺨﺼﻴﺖ ﻛﻮﺭﺵ ﺑﻪ ﺍﻧﺪﺍﺯﻩ ﺍﯼ ﺑﺮﺍﯼ ﺍﻳﺮﺍﻧﻴﺎﻥ ﻧﺎﺷﻨﺎﺧﺘﻪ ﺑﻮﺩﻩ ﮐﻪ ﺍﯾﻦ ﻧﺎﻡ ﺭﻭ ﺑﺮﺍﯼ ﭘﺴﺮﺍﻧﺸﻮﻥ ﺍﻧﺘﺨﺎﺏ ﻧﺒﻮﺩﻩ!

* ﺑﺮﺧﻼﻑ ﺳﺎﯾﺮ ﺍﺳﺎﻣﯽ ﭘﺎﺩﺷﺎﻫﺎﻥ ﭘﺎﺭﺳﯽ، ﺩﺭ ﻣﯿﺎﻥ ﺗﻤﺎﻡ ﺩﻭﺳﺘﺎﻥ ﻭ ﺑﺴﺘﮕﺎﻧﺘﻮﻥ ﺑﮕﺮﺩﯾﺪ ﻭ ﺷﺨﺼﯽ ﺭﺍ ﭘﯿﺪﺍ ﮐﻨﯿﺪ ﮐﻪ ﻧﺎﻡ ﯾﮑﯽ ﺍﺯ ﺍﺟﺪﺍﺩﺵ، ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺑﺎﺷﻪ؟

۴- ﺁﺛﺎﺭ ﺍﻣﭙﺮﺍﻃﻮﺭﯼ ﺭﻭﻡ ﺩﺭ ﺳﺮﺍﺳﺮ ﺍﺭﻭﭘﺎ، ﺩﺭ ﺗﻤﺎﻣﯽ ﺟﺰﺍﯾﺮ ﻣﺪﯾﺘﺮﺍﻧﻪ، ﺩﺭ ﺷﻤﺎﻝ ﺁﻓﺮﯾﻘﺎ، ﺩﺭ ﻣﺼﺮ ﻭ ﺧﺎﻭﺭ ﻣﯿﺎﻧﻪ ﻭ ﺗﺮﮐﯿﻪ ﻭﺟﻮﺩ ﺩﺍﺭﻩ ﻭ ﺛﺎﺑﺖ ﻣﯿﮑﻨﻪ ﮐﻪ ﺭﻭﻡ ﺯﻣﺎﻧﯽ ﺍﻣﭙﺮﺍﻃﻮﺭ ﺑﺮﺗﺮ ﺟﻬﺎﻥ ﺑﻮﺩﻩ،ﺍﻣﺎ ﺁﺛﺎﺭ ﺩﻭﺭﺍﻥ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﮐﺒﯿﺮ، ﮐﻪ ﻃﺮﻓﺪﺍﺭﺍﻧﺶ ﻣﺪﻋﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﺑﯿﺸﺘﺮ ﺁﺳﯿﺎ ﻭ ﺁﻓﺮﯾﻘﺎﺯﯾﺮ ﻓﺮﻣﺎﻧﺶ ﺑﻮﺩﻩ،ﺩﺭ ﻫﯿﭻ ﺳﺮﺯﻣﯿﻨﯽ ﻭﺟﻮﺩ ﻧﺪﺍﺭﻩﺟﺰ ﺗﺨﺖ ﺟﻤﺸﯿﺪﺍﯾﺮﺍﻧﻤﻮﻥ!!!

ﺣﺘﯽ ﺧﺮﺍﺑﻪ ﺍﯼ،ﺳﺘﻮﻧﯽ،ﭼﯿﺰﯼ ﮐﻪ ﺛﺎﺑﺖ ﮐﻨﻪ ﺍﯾﻦ ﺑﻨﺎ ﻣﺎﻝ ﺩﻭﺭﻩ ﮐﻮﺭﻭﺷﻪ!ﭼﻄﻮﺭ ﻣﯿﺸﻪ ﺷﺨﺼﯿﺘﯽ ﺍﯾﻨﻘﺪﺭ ﺍﻣﭙﺮﺍﻃﻮﺭیش ﺑﺰﺭﮒ ﺑﺎﺷﻪ، ﻭﻟﯽ ﺍﺯ ﺗﻤﺪﻧﺶ ﻫﯿﭻ ﺍﺛﺮﯼ ﺩﺭ ﻣﺴﺘﻌﻤﺮﺍﺗﺶﻧﺒﺎﺷﻪ؟؟؟

۵- ﻧﮑﺘﻪ ﺑﻌﺪﯼ ﺍﯾﻨﻪ ﮐﻪ ﻫﺮ ﭼﯽ ﺁﺛﺎﺭ ﻓﺎﺭﺳﯽ ﺍﻻﻥ ﺩﺭ ﺑﺎﺯﺍﺭ ﻫﺴﺖ ﺟﺪﯾﺪﻩ ﻭ ﻣﻨﺒﻌﺸﻮﻥ ﺗﺎﺭیخ ﻫﺮﻭﺩﻭﺕ ﻭ ﻧﻘﻞ ﮔﺰﻧﻔﻮﻥ ﻫﺴﺘﺶ ﮐﻪ ﺧﺎﺭﺟﯽ ﻫﺴﺘﻨﺪ ﻭ ﺑﻌﺪ ﺍﯾﻨﮑﻪ ﮐﺸﻒ ﻣﻨﺸﻮﺭ ﮐﻮﺭﻭﺵ، ﺗﻐﯿﯿﺮ ﻧﺎﻡ ﺁﺭﺍﻣﮕﺎﻩ ﻣﺎﺩﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ‏(ﻉ‏) ﺑﻪ ﺁﺭﺍﻣﮕﺎﻩ ﮐﻮﺭﻭﺵ، ﮐﺸﻒ ﻭ ﺗﺮﺟﻤﻪ ﮐﺘﺎﺑﯽ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﺗﺎﺭﯾﺦ ﻫﺮﻭﺩﻭﺕ همه ﺩﺭ ﯾﮏ ﺯﻣﺎﻥ ﺗﻘﺮﯾﺒﺎ ﺍﺗﻔﺎﻕ ﺍﻓﺘﺎﺩﻩ ﻭ ﺗﻮﺳﻂ ﺍﻓﺮﺍﺩ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺗﺒﺎﺭ ﺑﻮﺩﻩ!!!

ﭼﻄﻮﺭ ﻣﻘﺒﺮﻩ ﺍﯼ ﮐﻪ ﻗﺮﻧﻬﺎ ﺑﻪ ﻧﺎﻡ ﻣﺎﺩﺭ ﺣﻀﺮﺕ ﺳﻠﯿﻤﺎﻥ ﻣﻌﺮﻭﻑ ﺑﻮﺩﻩ، ﯾﻬﻮ ﺗﻮﺳﻂ ﮐﺎﺷﻒ ﺍﻧﮕﻠﯿﺴﯽ ﺑﻪ ﻋﻨﻮﺍﻥ ﻣﻘﺒﺮﻩ ﮐﻮﺭﻭﺵ ﺍﻋﻼﻡ ﻣﯿﺸﻪ ؟ﺍﻭﻧﻢ ﺩﺭ ﺩﻭﺭﻩ ﭘﻬﻠﻮﯼ !!!! ﺍﯾﻦ ﺑﺎﺳﺘﺎﻥ ﺷﻨﺎﺳﺎﯼ ﺑﺎﻫﻮﺵ ﻗﺒﻠﺶ ﮐﺠﺎ ﺑﻮﺩﻥ؟؟؟

ادامه متن در ادامه مطلب

 



دانلود / ادامه متن

دسته بندي: اخبار و هنرمندان,اخبار هنرمندان,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,

حمله ی افراد ناشناس به ماشین حامد زمانی

حمله ی افراد ناشناس به ماشین حامد زمانی

عصر روز گذشته جمعه ۸ آبان ۱۳۹۴ دو موتورسوار ناشناس به ماشین شخصیِ حامد زمانی حمله کردند و شیشه ماشین او را شکسته و به ماشینش خساراتی وارد کردند. گفتنیست در این رخداد حامد زمانی آسیبی ندیده است.

زمانی در این‌باره به خبرنگار تسنیم می‌گوید: «ساعت نزدیک ۴ بود که در یکی از فرعی‌های شریعتی ماشینم را پارک کردم. می‌خواستم از سوپر مارکت خرید کنم. به محض پیاده شدنم صدای ترکیدن شیشه ماشین را شنیدم. دونفر که سوار بر موتور بودند با چیزی شبیه به دیلم که اندازه خط‌کش بود، شیشه سمت شاگردِ ماشین را شکستند. شاید فکر می‌کردند کسی در ماشین هست که آن طرف را زدند.»

منبع:خبرگزاری تسنیم



دسته بندي: اخبار و هنرمندان,اخبار هنرمندان,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,,,

عکس بهنوش طباطبایی و همسرش مهدی پاکدل

عکس بهاره رهنما و کامران تفتی در کنسرت روزبه نعمت الهی

جدیدترین عکس افسانه پاکرو و لعیا زنگنه

دو عکس جالب از رضا صادقی و دخترش

جدیدترین عکس محسن افشانی و مادرش

افتتاح پیج جدید حامد زمانی در اینستاگرام

افتتاح پیج جدید حامد زمانی در اینستاگرام

افتتاح رسمی پیج جدید حامد زمانی در اینستاگرام.
پس از هک شدن صفحه حامد زمانی در شبکه اجتماعی اینستاگرام با آدرس hamedzamanimusicو تلاشها و اقدامات مخالفان جریان ارزشی برای ایجاد اختلال در روند این جریان امروز حامد زمانی با افتتاح پیج جدید خود در شبکه اجتماعی اینستاگرام به تمام این جریانات خاتمه داد و باز هم محکم و استوار فریاد ایستادگی خود را به گوش دشمنان این مسیر ارزشی رساند.

اینبار محکم تر و پایدار تر په پای اعتقاداتمان می ایستیم.

نحن صامدون

آدرس صفحه ی جدید حامد زمانی در اینستاگرام.
http://instagram.com/hamedzamanioriginal

hamedzamanioriginal@



دسته بندي: اخبار و هنرمندان,اخبار روز دنیا,
برچسب ها : ,,,,,,,,

جدیدترین عکس لیلا اوتادی

هک شدن صفحه اینستاگرام و ایمیل حامد زمانی

هک شدن صفحه اینستاگرام و ایمیل حامد زمانی

به اطلاع دوستان و حامیان گرامی میرساند صفحه اینستاگرام آقای زمانی با آدرس
hamedzamanimusic
و ایمیل ایشان
hamedzamanimusic@yahoo.com
توسط گروهی هک شده و در حال حاضر هیچیک از این دو آدرس توسط ایشان اداره نمیشود و از دسترسشان خارج است.
لطفا تا اطلاع ثانوی از ارتباط با هریک از این صفحات خودداری کنید.
توجه داشته باشید که امکان هک شدن صفحات فالو شده توسط ایشان هست.
منتظر اطلاعات بعدی از جانب ما باشید.
یاعلی



دسته بندي: اخبار و هنرمندان,اخبار هنرمندان,
برچسب ها : ,,,,,,,,,,

عکس های جدید از پشت صحنه سریال «دردسر های عظیم»

عکس جدید مهراوه شریفی نیا

مهر تایید ولاسکو بر شاهکار کواچ - ایران به حقش رسید و صعود کرد

مهر تایید ولاسکو بر شاهکار کواچ - ایران به حقش رسید و صعود کرد

هدیه ولاسکو به والیبال ایران؛ با برتری تیم والیبال آرژانتین مقابل آمریکا، ایران برای نخستین بار به جمع 6 تیم برتر جهان صعود کرد.

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ در یکی از حساس ترین دیدارهای روز پایانی مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جهان تیم‌های ملی والیبال آمریکا و آرژانتین، دیگر هم گروه‌های ایران به مصاف هم رفتند که در پایان برتری 3 بر 2 آرژانتین برابر یانکی ها سند صعود ایران را امضا کرد.

 

شاگردان ولاسکو در ست های دوم، سوم و پنجم به ترتیب با امتیازات 28 بر 26، 25 بر 20 و 15 بر 11 به برتری رسیدند و ست های اول و چهارم را نیز با امتیازات 19 بر 25 و 23 بر 25 واگذار کردند. بدین ترتیب و با شکست آمریکا برابر آرژانتین و پیروزی 3 بر یک ایران مقابل صربستان، تیم والیبال کشورمان برای نخستین بار به جمع شش تیم برتر مسابقات والیبال قهرمانی مردان جهان صعود کرد.

 

ایران هم اکنون با 15 امتیاز صعودش به دور بعدی مسجل شده و آمریکای 14 امتیازی نیز برای صعود باید منتظر نتیجه دیدار لهستان و فرانسه باشد.


 


دسته بندي: اخبار و هنرمندان,اخبار روز دنیا,
برچسب ها : ,,,,

محمد علیزاده یک سالن را به گریه انداخت / تصاویر

محمد علیزاده یک سالن را به گریه انداخت / تصاویر

خواننده آلبوم «دلت با منه» در جدیدترین اجرای برنامه‌اش، با یک غافلگیری جالب به دیدار دوستدارانش آمد تا اجرای زنده این خواننده علاوه بر جذابیت‌های کنسرتی، حاوی لحظاتی باشد که همه حاضرین در سالن با چشم‌هایی گریان اتفاقات سالن را شاهد باشند.

این خواننده با قطعه «برگرد» روی صحنه آمد و در ادامه قطعاتی چون «دلت با منه»، «جز تو» و... را اجرا کرد و پیش از اجرای قطعه «جز تو» رو به حاضرین گفت: «می خواهم قطعه‌ای را برای شما بخوانم که باعث شد صدای من حقیر به خلوت شما راه پیدا کند و در همان تنهایی‌های شما، این حس خوب آشنایی بین من و مخاطبانم شکل گرفت. افتخار بزرگ من این است که در لحظات عاشقانه دوستدارانم سهم اندکی دارم و از این بابت به خودم و احساس ناب شما افتخار می کنم.»


علیزاده در بخش‌ دیگری از صحبت‌هایش نیز رو به حاضرین گفت: «من همیشه نسبت به خدا حسادت‌هایی را دارم. همیشه فکر می‌کنم که خدای من با خدای همه فرق دارد و رابطه من با خدا یک جور دیگر است. همیشه یک جور دیگر با خدا حرف می‌زنم و دوستش دارم. هیچوقت دلم را نشکسته و همیشه یک جور دیگر حواسش به من بوده و من را دوست داشته است. حالا دلم می‌خواهد به عشق همین خدا، یک جیغ و دست بلند بزنید. راستی تا حالا حواستان بوده که چرا ما هیچوقت به افتخار خدا جیغ نزده‌ایم؟ بیائید این بار به افتخار خدا جیغ بزنیم و برایش دست تکان دهیم.»


صحبت های احساسی علیزاده باعث شور و حرارت فراوان در سالن اجرای برنامه شد و این خواننده در ادامه قطعاتی چون «هواتو کردم» و... را اجرا کرد تا به بالاخره موعد سوپرایز اصلی این خواننده برای دوستدارانش فرا رسید. علیزاده دقایقی از ارکسترش خواست که سکوت کنند و رو به حاضرین گفت: «اصولا زیاد وقت ندارم برنامه های تلویزیون را ببینم ولی ماه رمضان امسال به صورت اتفاقی برنامه «ماه عسل» را دیدم و زن و شوهری که دوست داشتن و عشق شان جور دیگری بود. احساس عجیبی داشتم و خیلی در مورد آن برنامه فکر کردم. امروز در این برنامه میزبان «سولماز و احسان» عزیز هستیم.»
علیزاده با معرفی این زوج معروف که از آن برنامه به شهرتی فراوان در بین مردم رسیده بودند، باعث شد حاضرین در سالن به صورت ایستاده به تشویق مهمانان ویژه این کنسرت بپردازند. این لحظات بکر همزمان شد با اجرای قطعه «خیلی خوشحالم» و اهدای تابلوی که روی آن نوشته شده بود: «من از عشق بارون به دریا زدم...» به این زوج و همزمان تصویر اشکهای «سولماز» که به شدت احساساتی شده بود در سالن روی ال ای دی ها پخش شد تا شدت تشویق ها اوج بگیرد و لحظات عجیبی در سالن حکمفرما شود.


علیزاده در این لحظه با گفتن «این سکانس را با دنیا عوض نمی کنم...» بار دیگر از دوستدارانش خواست که برای این زوج عاشق دست بزنند.

بقیه عکس های کنسرت در ادامه مطلب



دانلود / ادامه متن

دسته بندي: تصاویر,عکس بازیگران,اخبار و هنرمندان,اخبار هنرمندان,تصاویر هنرمندان,
برچسب ها : ,,,,,,,,,

جدیدترین تصاویر دختر كوچولوی شاهرخ استخری

جدیدترین عکس های منتشر شده طناز طباطبایی

پیروزی قاطعانه ایران در برابر آرژانتین - شکست استاد

پیروزی قاطعانه ایران در برابر آرژانتین - شکست استاد

کواچ مچ ولاسکو را خواباند؛

با پیروزی بر آرژانتین ملی پوشان روح معدنی را شاد کردند

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی والیبال ایران؛ تیم ملی والیبال کشورمان در دومین دیدار خود در مرحله دوم مسابقات والیبال قهرمانی جهان از ساعت 19:10 عصر امروز در بیدگوشیج لهستان به مصاف تیم رده ششمی آرژانتین رفت و در پایان موفق شد با نتیجه مقتدرانه 3 بر صفر از شد شاگردان ولاسکو سرمربی سابق تیم والیبال ایران گذشته و به یک برد ارزشمند 3 امتیازی دست باید.

 

اسلوبدان کواچ که در این بازی کارسختی مقابل سرمربی با تجربه تیم حریف داشت در ابتدای بازی ترکیب میرسعید معروف، سید محمد موسوی، امیرغفور، فرهاد قائمی، عادل غلامی، مجتبی میرزاجانپور و فرهاد ظریف را به میدان فرستاد.
این بازی با یک دقیقه سکوت به مناسب چهلمین روز درگذشته مرحوم حسین معدنی مربی فقط تیم ملی والیبال کشورمان آغاز شد و بازیکنان ایران پیش از آغاز مسابقه با پیراهن هایی منقش به تصویر مرحوم معدنی به زمین بازی آمدند.

عملکرد بازیکن ها در سه ست در ادامه مطلب



دانلود / ادامه متن

دسته بندي: اخبار و هنرمندان,اخبار روز دنیا,
برچسب ها : ,,,,,,

جدید ترین عکس سلفی سحر قریشی

یاهو ایران را از تحریم در آورد

یاهو ایران را از تحریم در آورد

سلام بچه ها

یاهو ایران رو از تحریم در آورد..

دیگه راحت میتونین ایمیل بسازین

برین ادامه مطلب ببینین چیجوری



دانلود / ادامه متن

دسته بندي: اخبار و هنرمندان,اخبار روز دنیا,
برچسب ها : ,,,,,,,

واکنش عجیب بهاره رهنما

به دليل بروز بودن سايت لطفا از صفحات ديگر هم ديدن کنيد

مطالب تصادفي

مطالب پربازديد

بستن پنجره
خوش آمديد!
به سايت من خوش آمديد.

لطفا در مورد نوشته ها و مطالب نظر دهيد.

نظر شما باعث دلگرمي و پيشرفت من است.

براي استفاده از امکانات حتما عضو شويد.